Reiz BMW pirmās sērijas cienītājus priecēja ar augstākās klases "kapeika gabala" laišanu klajā, kā arī ar tā turpinājumu - BMW M2. Šoreiz runāsim par paša M2 uztvērēju, pareizāk sakot, par BMW M4, kas ir sporta kabriolets ar diezgan iespaidīgiem tehniskajiem parametriem. Tomēr par visu kārtībā.
Es gribētu sākt ar automašīnas dizainu, kas vienkārši mirdz ar graciozām formām un konceptuāliem atradumiem proporciju un dizaina jomā. Nē, ja nopietni, BMW M4 ir patiešām šiks visādā ziņā, sākot no virsbūves daļu apzīmogošanas līdz izsūknētajai optikai un nenormāli mīlīgajai restei ar uzņēmuma logotipu.
Kas attiecas uz spēka agregātu, tā lomu spēlē gareniski izvietots benzīna dzinējs ar 430 ZS atdevi. Šāda patīkama jauda ļauj kabrioletam paātrināties no 0 līdz 100 km / h tikai 4,4 sekundēs ar maksimālo ātrumu 250 kilometri stundā. Tajā pašā laikā pieļaujamos griestus ierobežo programmatūra, kā to patīk darīt daudziem mūsdienu autoražotājiem.
Dinamikā automašīna jūtas ārkārtīgi pozitīva. Automašīna startē ļoti pārliecinoši, lieliski uzņem ātrumu un lieliski izpilda visus trases pagriezienus un nevienmērīgumu. Mēs joprojām varam ilgi apspriest šī modeļa priekšrocības, taču tā komerciālie panākumi ASV un Eiropā runā paši par sevi!