BMW turpina lēnām, bet pārliecinoši iekarot plašo Ķīnas tirgu, kuram ir milzīga pirktspēja. Šobrīd ķīniešu vidū vislielākais pieprasījums ir elektromobiļiem un laika pārbaudītiem Eiropas zīmoliem, kurus bavārieši izmanto ar lielu prieku.
Tāpat kā daudzām citām automašīnām, kas iznāks Ķīnā, BMW i3 tiks palielināts virsbūves izmērs. Tas ir saistīts ar vietējā tirgus specifiku. Turklāt viņi sola atjaunināt sedana interjeru un ārpusi, kam vajadzētu kļūt nedaudz sportiskākam. Par laimi, klasiskais i3 paliks tieši tāds pats kā Eiropā.
Ja interesē mašīnas tehniskās iespējas, tad tās ir šādas. Modelis ir aprīkots ar vienu motoru, kas atrodas priekšā. Spēka agregāts saražo 250 kW jaudu, kas ir 340 ZS. Akumulatora jauda, kas ir nedaudz vairāk par 83 kWh, ļauj pieveikt līdz 578 kilometriem WLTP ciklā.
Protams, šis nav pirmais un nebūt ne pēdējais Ķīnas tirgum pielāgotais BMW sērijveida auto. Šis reģions joprojām ir garšīgs kumoss daudziem autoražotājiem, tāpēc viņi turpina apgūt Debesu tirgu pieaugošā tempā.
Atradāt kļūdu vai nederīgu saiti?
Ar peli atlasiet problēmas fragmentu un nospiediet CTRL + ENTER.
Parādītajā logā aprakstiet problēmu un nosūtiet to resursa administrācijai.